
289,05 zł
235,00 zł


A076B - Gra planszowa Węże i drabiny
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Kod produktu: A076B
Gra planszowa Węże i drabiny
Gra znana jest od dawna.
W swojej koncepcji przypomina popularnego Chińczyka, a hasło "człowieku nie irytuj się" jest i tutaj jak najbardziej aktualne!
Nasza gra - nagroda dla dzielnych pacjentów gabinetów lekarskich jest zapakowana w bardzo estetyczny blister.
Towar polecany jest dla wszelkich placówek służby zdrowia przyjmujących małych pacjentów, w szczególności stomatologów, pediatrów, okulistów, fizjoterapeutów, logopedów, a także wszelkich innych specjalistów branży medycznej i pokrewnych zawodów, którzy poświęcają swój czas i umiejętności dobru dzieci.
Wymiary planszy ca 16,5*16,5 cm.
Zestaw zawiera planszę, 4 kolorowe pionki po jednym z koloru oraz kostkę do gry.
Opakowanie:blister
Prosimy pamiętać, że każda oferowana w naszym sklepie zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 lat chyba, że oznakowanie na opakowaniu wskazuje inaczej.
Ponadto każda zabawka posiada znak bezpieczeństwa CE potwierdzający zgodność danego produktu z obowiązującymi na terenie całej UE normami.
Węże i drabiny
Idealna gra planszowa dla dzieci, nieco starszych i dla dorosłych
Wiek: powyżej 5 lat
Liczba graczy: 2 – 4
Rekwizyty: kostka do gry, po jednym różnokolorowym pionku dla każdego gracza
Gra znana od kilkuset lat. Wywodzi się z Indii, symbolizuje drogę życiową człowieka.
Drabiny to cnoty i bohaterskie czyny, węże – złe występki.
Drabiny to droga do góry, węże – przeciwności losu i upadki.
Przebieg gry
Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do mety - pole 100.
Plansza jest podzielona na pola ponumerowane od 1 do 100. Nałożone są na nią węże i drabiny.
Każdy gracz wybiera jeden pionek i ustawia go obok pola 1.
Uczestnicy kolejno rzucają kostką i przesuwają pionki na planszy o ilość oczek wyrzuconych na kostce. Aby rozpocząć grę trzeba wyrzucić „szóstkę”. Uprawnia to równocześnie do kolejnego rzutu. Gdy pionek jest już na planszy wyrzucenie „szóstki” nie daje szczególnych uprawnień, pozwala na ruch o 6 pól.
Jeżeli pionek trafi na pole z drabiną, gracz wspina się po niej aż do szczytu np. z pola 2 na pole 77.
Jeżeli pionek trafi na pole z głową węża, gracz musi wrócić na dół do końca ogona.
Jeżeli gracz trafi na pole na którym znajduje się pionek przeciwnika, wraca na start.
Zwycięża ten, kto pierwszy, w końcowym etapie, bezpośrednim rzutem osiągnie cel – pole 100.
Uwaga! Nie musi to być takie proste. Jeśli gracz stoi np na polu 98 i wyrzuci 3 to dojdzie do 100 i wróci na 99 a tam jest głowa węza i „zjeżdża” na 82.
Nie zapomnij – to tylko gra!